80% износ е добър атестат за
всяка фирма производител. За повече от 15 години съществуване ВК „КОНВЕРТ“ е водеща
фирма в проектирането и производството
на зарядни токоизправители в България. Това е постигнато благодарение на
иновациите, съответстващи на световните
достижения в тази област.
Мога да кажа, че
произвеждаме най-добрите зарядни за подемно-транспортна техника в тази ценова
категория. Основание за това твърдение е 36 годишният ми опит като конструктор
на зарядни устройства и 27 години мениджър по иновации (няма грешка – едното е
призвание , а другото длъжност).
Произвеждайки гама зарядни
за акумулаторни батерии, ВК „Конверт“ отговаря на потребностите на
телекомуникациите, транспорта, енергетиката, отбраната, бита.
Специализирани за подемно -
транспортни съоръжения са зарядните за тягови батерии от гамата „EPKar“,а за
стартерни батерии – гамата „Акутоник“.
„EPKar“ са предназначени за
всички видове електрокари и повдигачи, транспалетни колички, вишки, височинни
платформи, голфкари, инвалидни колички и
електромобили.
Характерно за цялата гама
„EPKar“ е новият функционален подход – максимално облекчаване труда на
потребителя, пестене на време и пари при експлоатация. „EPKar“ позволяват бърз
заряд, по всяко време, без контрол, без газоотделяне, загряване, кипене и
презаряд на батерията. Такъв режим на
заряд гарантира ежедневна готовност с пълния капацитет на батерията.
Стабилизираните зарядни характеристики и пулсиращият реверсивен ток удължават
живота на батериите и ги десулфатизират.
Фирма ВК „Конверт“ грижейки
се за съхраняване на природните ресурси, извършва модернизация и ъпгрейд на
стари трансформаторни зарядни токоизправители на половин цена. Параметрите и гаранцията
на обновените зарядни са същите, както на най-новата модификация.
Сервизът в България, Русия,
Сърбия, Македония, Беларус е до 48 часа.
„Акутоник“ са гама различни
по-мощност устройства за бърз заряд, автоматична десулфатизация, подзаряд или
консервация на стартерни акумулаторни
батерии.
Дори да карате автомобила си
ежедневно, особено през зимата батерията не се зарежда пълноценно. Тежък старт,
задължително включени фарове, чистачки, аларма, климатик – все консумации,
които генераторът на автомобила не успява да компенсира. Хронично
недозаредената батерия бавно и необратимо започва да сулфатизира. Веднъж
частично сулфатизирала, батерията вече не може да възстанови капацитета си от зарядните агрегати
на автомобила. Активната десулфатизация с „Акутоник“ и периодичният
изравнителен заряд, възстановяват капацитета и стартовите качества на
акумулатора.
”Акутоник” се
произвежда в 4 разновидности:
1.
За мотоциклети и леки автомобили – 6 и
12V/1A; 12V/6A.
2. За дизели, мотокари, бензинови камиони и дизелагрегати– 12V/10A.
3. За
сервизи, автокъщи и магазини за акумулаторни батерии – 12V/20A.
4. За инвалидни колички, камиони и автобуси – 24V/16A.
Анализ на ключовите предимства на
произвежданите и бъдещи технически нововъведения на проектираните от нас
устройства ще Ви предлажим в 8-ми брой на списанието.
Инж.
Неделчо Деветаков 00359 895 51 46
47
Експлоатирам Аутоник от есента и ще споделя впечатленията си. На пръв поглед семпла, ненавираща се в очите кутия. Малко индикатори, всъщност никакви, ако изключим няколкото светодиода, ключа за включване-изключване и превключвателя за режимите. Съвсем спартански. На тегло също не внушава солидност. Добро впечатление правят кабелите. Всъщност, ако видите къси и тънки кабели-бягайте от този уред, каквато ѝ марка да е! Тука са достатъчно дълги и удобни. Първата му жертва беше акумулатор 45 А/Ч , който стоеше в мазето от около осем месеца. Заряд, после десулфатизиращ за две денонощия и в момента се върти като оборотен по паркинга. Без излишно лигавене му подадох 160 А/Ч от неизяснена марка, в отвратително състояние и почти разреден, седял месеци под една маса. Успя и него да го върне от "ония" свят. Давам само най-фрапиращите случаи. Половин година е подложен на почти професионална употреба. По-малкит му събрат се върти в един автомобилен клуб от около две години. Като цяло Аутоник надминава всичките ми очаквания. В началото ме дразнеше липсата на ампер и волтметър. Клечейки около него и акумулатора с уред в ръка разбрах, че са абсолютно безсмислени. Уредът зарежда с импулсен ток и напрежението подскача в някакъв си негов танц и дявол знае какви ги върши. Горещо препоръчвам, включително и за професионална употреба.
ОтговорИзтриване